Anielskie przesłanie od Adriana Mola

Nie wiem czemu, ale to przesłanie anielskie intuicyjnie nazwałem przesłaniem Adriana Mola, choć żadnej z książek o Adrianie Molu nie czytałem. Jednakże sądząc po opisach i recenzjach książek w internecie, myślę, że dla wielu osób, które tą książkę – wszystkie lub jakąkolwiek z serii o Adrianie Molu – przeczytały, będzie to przesłanie zrozumiałe.

Oto przesłanie anielskie – ogólne - od anioła miłości: miłość oraz droga przez życie i spełnienie.

Otwórz szerzej serce na to co Cię dotyka. Nie tylko w strefie o którą tak zawzięcie walczysz, ale również na miłość, której tak bardzo unikasz, gdyż spotkałeś na swej drodze nieodpowiednich ludzi, którzy nie tylko tobie źle życzyli, ale byli również niekorzystnie nastawieni do wszystkiego, co ich otaczało. 

Zadbaj więc o to, aby otaczać się ludźmi bardziej pozytywnymi o otwartych sercach i umysłach, których dobro jest ważne dla Ciebie. Pamiętaj również o tym, aby z rozsądkiem podchodzić do spraw materialnych. 

Nie tylko to jest w życiu ważne, aby zaspokoić własne potrzeby, ale równie ważne jest to, aby zadbać o dobre relacje z ludźmi, dla których oddajesz całego siebie w swej pracy.

To anielskie przesłanie jest bardzo pozytywne, gdyż anioł w tejże chwili otwiera przed Twym sercem bramy czegoś, co nazywane jest miłością bezwarunkową. Także kochaj i daj kochać. Żyj i daj żyć. Osiągaj i planuj. Myśl i realizuj. Pożądaj i zdobywaj.
 
Nie ma większej siły na tym świecie, niż miłość bezwarunkowa. Przyjmij ją do siebie i pozwól aby w twoim życiu była na zawsze. To sprawi, że kierowany miłością osiągniesz w swoim życiu znacznie więcej. Nie tylko w miłości, ale również we wszystkich ważnych aspektach swojego życia, które Cię dotyczą.

Po przyjęciu do swojego serca daru anielskiego przesłania, które daje Ci ten anioł w swoim przesłaniu, w Twoim życiu mogą dziać się różne cuda, spowodowane darem przyjęcia do serca swego miłości.

Kierowany miłością, możesz poznać czym jest prawdziwe piękno tego świata a także doznać wszelkich wspaniałości, jakie ma dla Ciebie życie w szczęściu i spełnieniu.
 
Anioł miłości da Ci wszystko czego potrzebujesz w swoim życiu i sprawi, że przestaniesz się lękać a zaczniesz rozwiązywać swe problemy. Opuszczą Cię strach oraz niepowodzenia, a Twoje życie będzie takie jak sobie tego życzysz w najlepszej i najśmielszej własnej wizji swojego życia. 
 
Miej otwarte serce i oczekuj najlepszego. Ciesz się życiem i spraw aby udzielił się ten dar również innym ludziom. Kochaj innych i pozwól żeby się spełniali w sposób godny największej miłości.

Niech Bóg Cię nie opuszcza a dobra energia pozostanie z Tobą na zawsze.

Jeśli chcesz, odmień swoje życie i pozwól swej olbrzymiej serca miłości sprawić, aby w Twoim życiu zagościły wszelkie dobra jakich pragniesz bądź potrzebujesz.

Miłość, szczęście, radość, praca, kariera, pieniądze, dobre relacja z innymi ludźmi, wspaniała rodzina i dobro własnego życia oraz innych, niech będą z Tobą na zawsze i nigdy Cię nie opuszczają.

Przesłanie anielskie otrzymano w dzień, który poprzedzał noc, podczas której moje życie było zagrożone poprzez bardzo groźną chorobę. 
 
Leżałem wówczas w łóżku, co chwila wstając z niego i podchodząc do okna. Chciałem być wtedy tak znany jak Stephan King i tak bogaty jak Bill Gates (swego czasu najbogatsza osoba na świecie). Miałem halucynacje ponieważ czułem jakby moje ciało było rozrywane na strzępy. To uczucie nie było jednak urojeniem, czułem je naprawdę. Halucynacje nie dotyczyły bólu. Dotyczyły miejsca, ponieważ wydawało mi się, że już w gorszym miejscu nie będę. Miałem wtedy 17 lat. Walczyłem o życie. W końcu dostałem zastrzyk i dziś już wiem, że żyję po to, aby być dobrym człowiekiem.
W końcu.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Anielskie przesłanie, czyli przesłanie od aniołów